loading...

مختصر دانلود

فال شنبه ۳ سوم اسفند ۹۲   فال حافظ X فال انلاین X فال آنلاین حافظ X فال آنلاین حافظ با معنی X فال آنلاین با حافظ X فال X فال آنلاین X فال حافظ آنلاین X گرفتن فال آنلاین X تفعل حافظ X فال ح

فال شنبه ۳ سوم اسفند ۹۲

احمد بازدید : 753 جمعه 02 اسفند 1392 : 21:23 نظرات (0)

فال شنبه ۳ سوم اسفند ۹۲

فال حافظ انلاین

  فال حافظ X فال انلاین X فال آنلاین حافظ X فال آنلاین حافظ با معنی X فال آنلاین با حافظ X فال X فال آنلاین X فال حافظ آنلاین X گرفتن فال آنلاین X تفعل حافظ X فال حافظ روزانه X فال سال 1393 X فال ماهانه X فال روزانه X فال صوتی حافظ X فال حافظ اصلی X فال روزانه حافظ

فال حافظ
 ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

 

 

از صبح تا پایان شب شنبه ۳ اسفند ۹۲ بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین: امروز موج خروشانی از انرژی فیزیکی را دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده می‌شوید، اما هم اکنون شما در تلاش هستید که یک ایده جدید را متوقف کنید، به خصوص اگر پیش از این احساس عدم امنیت داشتید. چیزی بهتان می‌گوید که باید تغییراتی در برنامه‌های منطقی تان بدهید تا سبب ایجاد حرکتی شوید و این اصلا ریسک بدی به نظر نمی‌آید. امروز به ندای درونتان اطمینان کنید. اگر افکارتان ارزشمند باشد، پس تا چند روز صحیح و معتبر هستند.

اردیبهشت: امروز شما کمی ‌ازخودراضی شده اید، برای اینکه شما چیزی را می‌دانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می‌چرخند و تلاش می‌کنند که همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کنند! اما شما می‌دانید که آنها وقت کافی ندارند. اگر آنها فقط کمی ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می‌کند عاقلانه تر و حتی راحت تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان را به شما نشان نمی‌دهند، اما شما در حین کار می‌توانید آن را ببینید!

خرداد: امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می‌توانید با کاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی‌کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری