loading...

مختصر دانلود

سایت همسریابی تبیان X سایت همسریابی قانونی X سایت همسریابی دولت X مشاوره قبل از ازدواج X امور جوانان وزارت ورزشش

سایت همسریابی تبیان

احمد بازدید : 2301 سه شنبه 30 دی 1393 : 0:46 نظرات (0)

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش با بیان اینکه هم اکنون 300 سایت همسریابی به طور غیرقانونی در کشور فعالیت می کنند ، گفت: با همکاری موسسه تبیان تا یک ماه دیگر از سایت رسمی همسریابی رونمایی می شود.معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: دختران بیشتر از پسران علاقمند به ازدواج هستند اما فرد مناسب را پیدا نمی کنند .
گلزاری افزود: مکانیسم پیدا کردن همسر به شکل سنتی به دلایل گوناگون شهرنشینی، تبدیل خانواده گسترده به خانواده هسته ای و دور شدن از همسایگان کمرنگ شده و موجب شده تا بسیاری از دختران در تجردهای ناخواسته باقی بمانند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: پروتکل جدی واحدی در مشاوره ازدواج وجود ندارند و اگر یک زوج را به مشاوره های مختلفی ، ارجاع دهیم ، هر کدام یک نظر می دهند .
گلزاری تصریح کرد: در کنار روانشناسان پروانه دار، روانپزشکان و روحانیون نیز وارد کار مشاوره ازدواج شده اند و حوزه مشاوره قبل از ازدواج آشفته است که باید سامان یابد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: این بخش با همکاری سازمان روانشناسی در حال ساماندهی مراکز مشاوره قبل از ازدواج است و برای اینگونه مشاوران چهار شرط طراحی شده است.
گلزاری، داشتن سن بالای 35 سال، تاهل، داشتن مجوز سازمان روانشناسی و عمل کردن طبق پروتکل علمی مشاوره دانشگاهی را چهار شرط برای مشاوران ازدواج ذکر کرد.
وی افزود: قرار شده تا تابلوی مشخصی به مراکز مشاوره ازدواج داده شود.
وی در عین حال از تدوین سند ملی مشاوره قبل از ازدواج با همکاری یکصد روانشناسی با همکاری شورای عالی جوانان و هیات دولت خبر داد و گفت: این سند در مراحل پایانی بوده و به زودی ابلاغ می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری