loading...

مختصر دانلود

خرید اینترنتی بلیط قطار,خرید آنلاین بلیط قطار سوال: آیا امکان خرید بلیط قطار با هر نوع کارت بانکی در سامانه وجود دارد ؟ پاسخ: خريد بليت قطار از طريق تمامی کارتهاي عضو شتاب که قابليت پرداخت اينترنتي

خرید اینترنتی بلیط قطار,خرید آنلاین بلیط قطار

احمد بازدید : 2074 سه شنبه 07 مرداد 1393 : 20:27 نظرات (1)

خرید اینترنتی بلیط قطار,خرید آنلاین بلیط قطار

سوال: آیا امکان خرید بلیط قطار با هر نوع کارت بانکی در سامانه وجود دارد ؟
پاسخ: خريد بليت قطار از طريق تمامی کارتهاي عضو شتاب که قابليت پرداخت اينترنتي دارند با هر كدام از درگاه‌هاي بانكي در نظر گرفته شده امکان پذير مي باشد.

سوال: پس از ثبت نام برای من ایميل فعال سازی فرستاده نشده است، برای فعال سازی شناسه کاربری چه کاری باید انجام بدهم ؟
پاسخ: دو حالت ممكن است اتفاق افتاده باشد يا ايميل وارد شده اشتباه است كه جهت اصلاح ايميل ميبايست با شماره پشتيباني 88310890 تماس گرفته شود ويا در حالت دوم كه ايميل صحيح وارد شده است، ممكن است ايميل فعال‌سازي به قسمت spam همان ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید ارسال شده باشد. در صورت عدم رویت ایميل فعال سازی و اطمينان از درست بودن ايميل بكار رفته، امکان ارسال مجدد ایمیل فعال سازی در صفحه اول سایت ايجاد شده است.


سوال: ايميل بكار رفته در سايت بعنوان نام كاربري بلاك شده جهت تغيير كلمه عبور و وارد شدن به سايت امكان تغيير كلمه عبور ندارم؟
پاسخ: جهت تغيير ايميل با پشتيباني سايت فروش به شماره 88310890 تماس بگيريد.....

خرید اینترنتی بلیط قطار,خرید آنلاین بلیط قطار

سوال: پس از تكميل فرم ثبت نام، پيغام شما قبلا ثبت نام كرده ايد و يا نام كاربري، كد ملي و يا شماره همراه تكراري ميباشد، نمايش داده ميشود؟
پاسخ: يكي از موارد بيان شده قبلا در سيستم ثبت شده است جهت راهنمايي با پشتيباني سايت فروش به شماره 88310890 تماس بگيريد.


سوال: پس از جستجو ی قطار هيچ پيغامي ظاهر نميشود (ليست قطارها باز نميشود)؟
پاسخ: دو حالت امكان دارد اتفاق افتاده باشد يا سر جمع تعداد نفرات وارد شده بيشتر از6 نفر مي‌باشد (معمولا در اين حالت در كنار فيلد مربوطه ستاره ظاهر ميشود. ) و يا مرورگر شما ايراد دارد كه ميباست از مرورگر به‌روزتر و يا از مرورگر ديگري استفاده شود.


سوال: پس از جستجوی قطار، در حالتي كه سر جمع تعداد نفرات انتخابي بيشتر از4 و كمتر از6 ميباشد قطارهاي با ظرفيت كوپه4 به رنگ خاكستري تيره نمايش داده ميشود و مجوز انتخاب قطار خاموش ميباشد؟
پاسخ: جهت فعال شدن انتخاب قطارهاي با ظرفيت كوپه4تايي ميبايست سر جمع تعداد نفرات وارد شده كمتر ويا مساوي4 در نظر گرفته شود.


سوال: پس از جستجو ی قطار با پیغام " هیچ قطاری در این تاریخ یافت نشد " مواجه می‌شوم ؟
پاسخ : ممکن است در مسیر انتخابی شما در آن تاریخ حرکت قطاری وجود نداشته باشد یا هنوز برای آن بازه زمانی مورد نظر پیش فروش انجام نشده باشد.


سوال: در كادر انتخاب تاريخ، تاريخ جلوتر از بازه انتخابي نمايش داده ميشود؟
پاسخ: تاريخ سیستم شما تنظيم نيست ميبايست در قسمت تنظيم تاريخ، تاريخ را به‌روزرساني نماييد.




سوال: چرا در قسمت خرید های گذشته، برای یک خرید لینک چاپ بلیت های اینترنتی مشاهده نمی گردد؟
پاسخ: ممکن است تاریخ حرکت بلیت گذشته باشد یا بلیت استرداد شده باشد .


سوال: خريدهاي چند ماه پيش من در ليست خريدهاي گذشته نيست؟
پاسخ: اطلاعات خريدهاي گذشته كه تاريخ حركت آن‌ها گذشته باشد بعد از مدتي آرشيو مي‌شود.


سوال: امکان تغییر نام و نام خانوادگی بلیت های خریداری شده وجود دارد؟
پاسخ: از طريق سايت اينترنت خير ليكن از طريق مراجعه به ايستگاه اين كار با پرداخت مجدد مبلغ كامل بليت امكان پذير ميباشد.


سوال: لحظاتي پس از وارد كردن اطلاعات كارت در درگاه بانك هيچ رسيد و يا نمايشي از بلیت‌هاي خريداری شده ملاحظه نشد؟
پاسخ: جهت انجام شدن و يا نشدن خريد ، گزارش خريدهاي گذشته خود را بررسي كنيد چنانچه خريد انجام شده باشد اطلاعات خريد در گزارش خريدهاي گذشته در همان لحظه مشاهده مي‌شود. در غير اينصورت، خريد ناموفق بوده و به منظور پيگيري به لينك خريدهاي ناموفق جهت راهنمايي مراجعه فرماييد.


سوال: پس از وارد كردن اطلاعات اوليه اعم از مسير، تاريخ حركت، جنسيت و تعداد نفرات و كليك نمودن جستجو، ليست قطارها به صورت خاكستري مي‌باشد و امكان انتخاب قطار مورد نظر نمي‌باشد؟
پاسخ: دو حالت دارد. يا تعداد نفرات در نظر گرفته شده بيشتر از حد ظرفيت كوپه است كه در اينصورت رنگ قطار مورد نظر خاكستري پر رنگ است كه با كم كردن تعداد نفرات اين مشكل برطرف مي‌گردد؛ و يا ظرفيت آن قطار در سهميه مورد نظر پر شده كه رنگ قطار مربوطه با خاكستري كم رنگ نمايش داده مي‌شود.


سوال: قطار جا دارد ولي پيغامي بصورت زرد رنگ تحت عنوان ممکن است به تعداد درخواستی شما در قطار رفت، صندلی آزاد در کنار هم وجود نداشته باشد در بالاي صفحه ظاهر ميشود؟
پاسخ: جاهاي موجود در جنسيت در نظر گرفته شده بصورت پراكنده در قطار ميباشد و در كنار هم نيستند كه در يك مرحله خريد انجام شود در صورت تمايل ميبايست تعداد نفرات كمتر در نظر گرفته شود و طي چند مرحله خريد انجام شود. توجه به اين نكته هم حائز اهميت است كه چون سيستم بصورت آنلاين ميباشد اين ريسك وجود دارد كه پس از يك مرحله خريد، در مرحله بعد جايي وجود نداشته باشد (كاربران ديگر جاها را گرفته باشند).


سوال: آيا امكان استرداد بلیت بصورت اينترنتي وجود دارد؟
پاسخ: فعلا اين امكان وجود ندارد و جهت استرداد، بايستي به يكي از مراكز فروش بلیت قطار كه با شركت قرارداد دارند مراجعه شود.

بلیط قطار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 222 در تاریخ 1393/06/21 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

من تمام مراحل رو به سادگی انجام دادم ولی نمیتونم تاریخ رو تنظیم کنم
تاقبل از آبان نودوسه نمیشه تاریخ زد
چکارکنم؟؟؟؟
پاسخ : داخل مستطیل روی تاریخها کلیک کنید اون طوری تنظیم میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری